Ad suggestion – cel mai nou feature AdWords
Ce este? Cum îl folosesc? Cum îl dezactivez?
Crișan Andrei, Senior PPC Specialist
22 mai 2018
De când mă știu mi-a plăcut să scriu anunțuri. Adesea nu este vorba doar de plasare de cuvinte cheie, trebuie să fii creativ, să găsești USP-uri, să testezi mult și poate – cândva – vei ajunge să ai anunțul perfect. Google s-a gândit să grăbească procesul și să aducă puțin input artificial, astfel urmează să integreze Ad Suggestions pe 1 iunie în zona de oportunități.
- testare între 3-5 ETA / Ad Group (noua recomandare este 5). Conform Wordstream, doar 9% dintre advertiseri testează mai mult de 4 anunțuri, iar testarea conduce la creșteri ale CTR-ului cu 3-4 puncte procentuale.
Cum va arăta?
O imagine cât o mie de cuvinte:
Din rezultatele celor de la Wordstream, cele produse de Google au CTR mai bun și nu îți poți da seama care este făcut de un robot. De fapt, hai să încercăm – ce anunțuri sunt scrise de Ad Suggestions?
Primul și al treilea, dar eu nu am ghicit.
Partea rea?
Ok, Andrei, tot lăudăm modulul, da’ de ce zici în titlu să îl dezactivăm?
Nu să dezactivăm modulul, ci aplicarea automată după 14 zile a sugestillor. În cazul în care după 14 zile nu ai acceptat sau respins o variantă produsă de sistem aceasta va fi aplicată automat. Dacă ai licitări automate, practic oferi control total sistemului asupra contului tău, ceea ce nu e tocmai motivul pentru care există oameni de digital care se ocupă de conturi.
La 14 zile oricum ar trebui să reușești să revezi sugestiile de anunțuri, prin urmare nu ar trebui să fie missed opportunity dacă alegi să nu aplici automat schimbările, iar modulul ar trebui testat înainte să îi oferi șansa de a rula automat.
Cum faci asta?
Din secțiunea Account -> Management
iar la comentarii poți pune linkul acestui articol ca să negociem implementarea mai rapidă pentru limba română 🙂
Surse imagini: Zarbi & Wordstream (Articol disponibil aici)
Aici ne găsești
București. Str. Nicolae Iorga, nr.5 Obține indicații Google Maps