Conferences

Al III-lea an în care contribuim la bilete sold-out la TEDxBucharest

1-ujk378yunrgqukhfg3odg

Zici ZarBi, zici BiZar și atunci apărem noi, cu soluții neobișnuite, gata de luptă, cu instrumentele de online marketing bine șlefuite și deja testate în numeroase campanii de promovare. Așa s-a întâmplat în cazul cererii echipei TEDx Bucharest, în urmă cu 3 săptămâni, când obiectivul era să vindem online 700 de bilete la evenimentul cu tema Ahead of Time, care va avea loc la Sala Radio, pe 23 octombrie.

Ahead of time s-a încheiat și campania noastră de promovare deoarece luni am aflat vestea bună că evenimentul este sold-out. Elementele care au participat la acest rezultat au fost: o campanie de Search adresată cunoscătorilor conferințelor TED, o componentă de social media content susținută cu sponsorizarea post-urilor și o campanie de bannere în news-feed-ul Facebook, adresată atât fanilor paginilor TED dar și publicului interesat de inovație. Cea mai substanțială contribuție au avut-o însă ambasadorii evenimentului care respiră pasiune pentru TEDx și au dus vestea conferinței atât în online cât și în offline. Până și Radio Guerilla a avut parte, luni dimineață, de un teasing despre ideile care merită promovate (Ideas Worth Spreading, sloganul conferințelor TED).

Colaborarea cu TEDx Bucharest a început în urmă cu 3 ani când l-am întâlnit pentru prima dată pe Andrei Dinu și echipa de voluntari care fac ca evenimentul să se afle în acest an la a 8-a ediție. Impresionată deja de speach-urile inspiraționale de pe covorul roșu, expuse peste tot în lume, am dorit să ajut la popularizarea acestei inițiative în București. La vremea respectivă descoperisem cu surpriză că un eveniment TEDx se întâmpla în orașul meu și m-am gândit că în mod cert nu eram singura care nu știa de existența evenimentelor TEDx made in Romania.

Am fost încântată de ediția din 2014, Future Spoilers, când pe scenă au urcat personalități care au făcut previziuni despre viitor și m-am simțit animată de pasiunea speakerilor din 2015 care au dezvăluit cum o simplă idee poate schimba cu adevărat viața unor oameni sau a unor întregi comunități datorită statutului Interconnected. Tema din acest an, Ahead of Time, aduce pe tradiționala scenă în roșu și negru elemente inovative din medicină și tehnologie, abordări progresiste în domeniile educației și comportamentului uman sau schimbări de paradigmă în economie sau societate.

Cu câteva zile înainte de evenimentul care va reuni peste 700 de persoane entuziaste să pășească înaintea timpului prezent, vă invit să vă lăsați fascinați de imensa oportunitate pe care o aveți de a vă imagina viitorul și de a începe deja să îl construiți dar și să reflectați asupra întrebării lui Sam Harris: Can we build AI without losing control over it?

Author Info

Elena Dobre

Leave a Reply