Povești de succes: Imagini calitative și impactul acestora în publicitatea online

Elena Dobre, Digital Marketing Strategist, 10 ani de experiență

23 mai 2018

Cazurile de succes din portofoliul Zarbi sunt aplaudate la conferințele unde suntem prezenți. Întrebarile pe care le primesc în urma prezentărilor mele sunt legate de cheia succesului, principali diferențiatori și ce au făcut altfel acești clienți pentru a obține rezultate remarcabile. Am învățat că diferența o face implicarea și calitatea muncii echipelor cu care lucrăm din departamentele de marketing și vânzări ale clienților. Un strop sau două de succes vine însă și din creația folosită în campanii.

În strategia de promovare Vegis.ro folosim campanii Display, remarketing dinamic, platforme sociale, vizualuri grafice on-site, email marketing, conținut text expus prin articole de blog. Toate aceste medii de promovare au nevoie de o imagine impecabilă, care să întărească avantajele pe care le au produsele naturiste în viața clienților.

Principala audiență a Vegis este formată din femei cu vârsta între 24-45 ani, interesate de un stil de viață sănătos, home-cooking și beauty, estetică și calitatea ingredientelor (bio, vegan). Având un public atât de sensibil la frumos, evident că și imaginile folosite în bannere trebuie să transmită încredere.

banner vegis

Mai jos găsiți părerea despre impactul creației asupra rezultatelor și managementului timpului, de la Simona Huțuțuc, Digital Marketing Manager, Vegis.

“Avantajul băncilor de imagini este că pe lângă completarea mesajului campaniei cu o fotografie inspirată intervine și scurtarea timpului de realizare a bannerelor și materialelor vizuale. Față de perioada în care nu foloseam imagini de pe dreamstime.com, timpul de realizare a postărilor în social media s-a scurtat cu aproximativ 30%, lucru foarte important pentru noi. 

Folosirea în mod etic a fotografiilor în mediul online se aliniază cu valorile vegis.ro: corectitudine, asumarea responsabilității, calitate, integritate și dăruire.  Ne bucură că putem avea acces la o gamă largă de fotografii excepționale, care se diferențiază și ne diferențiază pe noi de site-urile cu profil similar. Imaginea a devenit un element important în a capta atenția și chiar poate reprezenta un avantaj imens în retenția clientului. Iar pentru asta suntem dispuși să investim într-un abonament la o bancă de imagini.” 

Zarbi-sfatul pentru bannere & campanii online: folosiți imagini de calitate și, pe cât posibil, unice (adică nu free photos); asociați-le cu mesaje clare pentru clienti și relevante pentru brand-ul companiei voastre. Asta scurtează durata procesului de creație pentru agenții & social media managers iar clienții vor aprecia calitatea comunicării voastre.

Aici ne găsești

București
Nicolae Golescu nr. 20, Et. 3,
Apartament 7

Urmărește-ne