Agency of tomorrow – Zarbi back to Google School
Alex Bunea, PPC Marketing Specialist
2 aprilie 2018
Salut!
Ne-am întors cu povești și idei noi după cea de-a doua sesiune de training Agency of Tomorrow. Dacă ați ratat primul episod din aventura Zarbi Agency of Tomorrow puteți citi blog post-ul nostru de aici.
Pe scurt despre sesiune
Zilele de 22 și 23 martie ne-au prins din nou cu urechile ascuțite și întrebările pregătite la Campus Google Varșovia unde am participat la o discuție amplă despre viitorul agențiilor digitale din zona CEE și felul în care trebuie să ne adaptăm strategiile de marketing și modul de lucru pentru a ține pasul cu schimbările care vor avea loc în zona de marketing PPC. Dezvoltarea de noi abilități strategice, de analiză a datelor și de înțelegere a algoritmilor de machine-learning ar trebui să fie o prioritate pentru marketerii digitali. Am simțit acest lucru și ca urmare a interacțiunilor pe care le-am avut cu colegii noștri de la celelalte agenții Google Premier Partner. Am schimbat impresii (cât să ne asigure o rată bună de clic :)) cu agenții din Ucraina și Croația care se confruntă cu probleme similare și care ne-au împărtășit din soluțiile pe care le-au găsit. Discuțiile pe care le-am avut cu colegii din agenții au fost foarte valoroase și ne simțim mai motivați să fim în primele rânduri ale agențiilor viitorului.
Google ne-a surprins cu un program intensiv de prezentări despre noi tendințe în comportamentul consumatorilor și tehnologii care vor modifica profund interacțiunile din cadrul procesului de achiziție.
Speakerii aceastei ediții:
Ce încape într-o valiză? sau ce am luat cu noi din acest training
Una dintre temele principale a fost branding-ul de agenție, de la strategie la execuție. Am avut-o pe post de ghid în branding pe Magdalena Adamska, fondatoarea BrandStuck, care ne-a explicat pe scurt și chiar cu ajutorul unor analogii amuzante din pop culture cele 12 arhetipuri pe care sunt construite cele mai de succes brand-uri moderne, de la experții și leaderii Google, Apple și Microsoft la brand-urile mai glumețe M&M’s și Buzzfeed.
O altă idee interesantă cu care am plecat de la Varșovia vizează experiențele de shopping ale viitorului. Ni se pare palpitant că procesul de check out nu va mai semăna cu ceea ce știm astăzi. Ne-am obișnuit cu automatizarea însă ideea de a renunța complet la interacțiunile umane implicate în unele tipuri de shopping offline ne-a cam uimit. Se pare că trendul merge în direcția experiențelor fără dificultăți pentru consumatori. Cei de la Tao Cafe au folosit codurile QR, boxele inteligente și tehnologia de recunoaștere facială pentru a livra o experiență de achiziție în cafenea care nu implică timp de așteptare și interacțiuni umane.
Un alt punct de vedere valoros ni s-a părut cel al lui Tomasz Czudowski care a devenit recent full-time YouTuber după ce a renunțat la jobul de la Google. Prezentarea lui a fost mai mult un pitch, foarte convingător de altfel, despre cum video-ul va fi mediul care va converti intenția în acțiune. Și noi suntem curioși să vedem rezultatele audiențelor custom intent în campaniile YouTube.
Continuarea
Vom fi prezenți și la următoarea sesiunie Agency of Tomorrow din aprilie. Fiți cu ochii pe blogul Zarbi!
Update: Impresiile echipei Zarbi despre experiența din programul Agency of Tomorrow
Episodul 1 – Noul Zarbi începe azi
Episodul 3 – Experiența Zarbi continuă
Episodul 4 – #angajatzarbi (sesiune despre HR)
Aici ne găsești
București. Str. Nicolae Iorga, nr.5 Obține indicații Google Maps